صفحه اصلی > دانش > محتوای
نحوه مراقبت از پارچه ابریشم
Aug 25, 2021


ابریشم یک سرمایه گذاری است. این پارچه ای است که باید با در نظر داشتن یک رابطه طولانی مدت خریداری شود. انتخاب سبک های جاودانه و اجتناب از روندهای سریع به شما کمک می کند تا قطعات سرمایه گذاری خود را بیش از یک فصل مرتبط نگه دارید. و نحوه نگهداری ، پوشیدن و شستن ابریشم نیز به طول عمر ابریشم شما کمک می کند. به همین دلیل است که وقتی در مورد مراقبت از ابریشم صحبت می کنید ، در مورد کل روش 360 درجه صحبت می کنیم.


ما ابریشم خود را بین 2-3 بار مارک گذاری می فروشیم. ما این کار را انجام می دهیم تا بتوانید به یکی از قدیمی ترین و مجلل ترین پارچه های جهان با قیمت مناسب دسترسی پیدا کنید. ما همچنین سبک های بی انتهایی را ایجاد می کنیم که برای ترکیب آسان و مطابقت با قطعاتی که در کمد لباس شما هستند طراحی شده است. این بدان معناست که می توانید رنگ ها و برش های ما را با احساس مدرنیته بپوشید و بدون نگرانی در مورد "خارج از مد" بودن آن نگران نباشید. با خرید پارچه ای با کیفیت بالا مانند ابریشم چینی که با استفاده از بهترین پارچه دنیا ساخته شده است ، قطعه سرمایه گذاری شما بیشتر دوام می آورد.


برای شروع


همانطور که برچسب ما می گوید ، وقتی نوبت به شستشوی ابریشم می رسد ، سپردن آن به متخصصان در خشکشویی ها بهترین راه برای افزایش عمر ابریشم شما و حفظ درخشندگی و حس ظریف دست آن است (مخصوصاً اگر در حال صحبت کردن روی لکه ها هستیم. ) با این حال ، اگر تا به حال خودتان را در یک مربا پیدا کرده اید یا می خواهید راهی برای شادابی ابریشم خود در خانه داشته باشید ، در اینجا این است که چگونه می توانید قطعات مورد علاقه خود را با خیال راحت با دست بشویید.


شستن دست


شما باید مطمئن شوید که رنگ ها را جداگانه انجام می دهید و قبل از استفاده از آن روی ابریشم ، برچسب مواد شوینده را بخوانید. کلمات مانند "مناسب برای ابریشم" و "ظرافت" بهترین دوستان شما در مورد شستن ابریشم با دست هستند. سفید کننده به الیاف ابریشم شما آسیب می رساند ، بنابراین همیشه یک نه بزرگ است.


مراحل


1. لباس ابریشمی خود را با یک شوینده ملایم و ابریشم در آب سرد قرار دهید.

2. بگذارید خیس بخورد (حداکثر 5 دقیقه).

3. لباس را به آرامی و به آرامی بچرخانید.


با آب تازه شستشو دهید


برای کمک به حفظ حالت هیدراته آن ، در شستشوی نهایی (یا حتی مقدار کمی نرم کننده مو) از نرم کننده پارچه استفاده کنید.


در آب سرد خوب بشویید


برای از بین بردن رطوبت اضافی ، ابریشم را به هم بمالید (بیرون کشیدن ابریشم به الیاف آن آسیب می رساند). سپس آن را صاف بگذارید و در یک حوله بغلتانید تا رطوبت باقی مانده را جذب کند.

صاف بگذارید تا خشک شود.


چین و چروک و چین و چروک


اکثر چین و چروک های ابریشم را می توان به سادگی از بین برد ، اما همه صاحب بخار نیستند. یک هک عالی بخار این است که ابریشم خود را در حمام آویزان کرده و بگذارید در حالی که دوش آب گرم می گیرید بخار شود.


اگر نمی توانید چین و چروک ها را بخار کنید ، در اینجا چند نکته در مورد چگونگی اتو زدن ابریشم خود آورده شده است:

1. لباسهای خود را داخل خود بچرخانید و اتو را روی حرارت کم (یا حالت ابریشم) قرار دهید.

2. ابریشم را فقط وقتی خشک شد و حتماً یک پارچه بین ابریشم و اتو قرار دهید.

3. در هنگام اتو کشیدن از اسپری و ابریشم مرطوب خودداری کنید ، ممکن است لکه آب ایجاد شود.


حلق آویز و ذخیره سازی


To از اتو کردن اجتناب کنید ، بهترین راه حل برای ابریشم شما این است که آن را با آویزان کردن در جای خشک و خنک ذخیره کنید. چین های ابریشمیبنابراین بهتر است آن را تا نکنید یا به مدت طولانی به صورت دسته ای ترک نکنید. اگر ابریشم خود را برای مدت طولانی ذخیره می کنید ، مطمئن شوید که آن را تمیز کرده و در کیسه پارچه ای قابل تنفس نگهداری کرده اید (از کیسه های پلاستیکی خودداری کنید زیرا رطوبت را قفل می کند). نکته دیگر برای نگهداری طولانی مدت این است که ابریشم خود را دور از نور خورشید نگهداری کنید تا رنگ آن کم رنگ نشود و فیبر ضعیف نشود. ابریشم یک پروتئین است ، این بدان معناست که می تواند پروانه ها را جذب کند ، بنابراین اگر یک دافع طبیعی پروانه را به کیسه اضافه کنید ، ابریشم شما مطمئناً از شما تشکر می کند.


دانش صنعت مربوطه

محصولات مرتبط